?

Ja vad ska man säga? Kvällen igår va ganska deppig men annars skitrolig. Skulle sovit hos Matilda men påvägen hem så bestämmde jag mig för att dra mig hem istället, för matilda skulle upp tidigt på match och då tänkte jag att det skulle vara skönare att få sova ut så ja åkte hem. Orkade nämligen inte skriva igår kväll när jag kom hem för va inte på humör och så.. Och börjar känna mig lite sjuk, ont i halsen, svårt att prata, svininfluensan kanske? Haha nej det tror ja inte bara en förskylning.


haha bjuder på den..


Malin och Erika gullungar.


hehe bjuder på den me ;)


Det kommer fler bilder senare så håll ut, haha ne skojja men aa ;D
/J.blinke

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0