Första och sista för idag.

tja bloggen. Första inlägget gör mig då. Hoppas det går bättre med den här bloggen, för har ju haft några tidigare bloggar men tappar lusten men det är bara att börja om på nytt :)
Men det här blir nog tyvär mitt första & sista inlägg för idag för ska nämligen gå och sova ganska snart, ska upp tidigt. Det blir iallafall stan med klassen och gå runt och kolla på stockholm? hm.. inte så kul, men iallfall efter det så stannar jag och josefine kvar i stan för shoppa lite, eller tosse ska, inte jag, jag är pank.. stackars mig.
Men vill tacka dom som hjälpt till med designen och bakrung och allt möjligt, jennie, marilyn och sarah.

Men godnatt på er då, så hörs vi imorgon.


Juste glöm inte att gratta Amanda som fyller 15 imorgon, http://realbrides.blogg.se/
Hoppas du får en superbra dag, och att du lyckas med ditt moppekort.
Jag älskar dig grymt mycket.
/ J.blinke


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha men fint att du har gjort bilden bred! xd

2009-08-21 @ 12:55:54
URL: http://realbrides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0