Fredagkväll

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag va sjukt trött när jag kom hem till jennie. Shit va kul vi hade igår asså haha! Först träffade vi Aimen, Simon, Nilaz, Ahmed, Yones, ufuk & Simpe. & vi hade inte så myckeatt göraså vi stannade på gården (ungdomsgård i skogås) men dom stängde ju elva satt vi visste inte vad vi skulle göra ute. Men vi åkte iaf till mörtvik efter ett tag ovh därfinns de en bro över en väg &ett äppelträ precis bredvid. Yeees..ni kan väl nästan lista ut vad vi gjorde?(a)
Vi tog första bästa bil som vi kasta äpplen på! & sen va det bara att SRINGA! eller alla hade cyklar förutom jag Jennie & Ahmed. Så jag fick skjutts av simon, men när vi märkte att dom stanna bilen & börja springa mot oss hoppade jag av & sprang in i skogen med Jennie & Ahmed. haha de va skiit läskigt när vi satt där & hörde dom springa. Sen mötte vi iaf upp dom andra & dom hade misshandlat Nilaz!. Nej jag driver bara ;).alla kom faktiskt undan & ville såklart tillbaka för att kasta mer äpplen, så vi drog tillbaka. Sen stannade vi vid vägen för att dom andra skulle lämna cyklarna. Sen har Nigusu cyklat i förväg. Men han kommer tillbaka i typvärldens fart & säger att dom som vi kastade på från förstabörjan kom. så Simpe skriker; LÖÖÖP! till oss.men vi trodde dom drev &sen hade vi ingen tid att springa så vi hoppa in i en skit liten buske. Jag sitter längst ut & ser hur mina ljusa jeans leggins lyser! Jag & jennie tänker bara ''shit deär kört!'' Sen kommer killarna & dom va 6-7st! dom hade fan hämtat fler folk, palla göra sån storgrej av de? (a)
Men som tur va så såg dom oss inte. Vet inte hur många gånger vi såg dom komma & vi sprang & gömde oss haha!

hahaha, hitta 3 gamla bilder på Simpe & Aimen!






 / J.Desilva


Kommentarer
Postat av: aimen

hahahhaa fett gammal

2009-08-22 @ 12:56:10
Postat av: Simpe

hahahahah tider mammas saknar skogåsskolan ,

2009-08-22 @ 13:04:52
Postat av: jennie

haha kända fotografen här dåå

2009-08-22 @ 20:15:36
Postat av: Simpe

mamarazzi

2009-08-23 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0