Jag saknar dig ..

Yes, nu sitter jag här&väntar på att jennie ska vakna. kanske ska hälla vatten på henne eller ngt,hähä? ah vi får se jag kommer väl fåvärsta utskällningen av henne isf, men det kanske ärvärt de? (a) Idag ska jag fika med mamma. shit vad jag saknar henne! Jag tror jennie ska följa med också. Sen på kvällen ska jag träffa simpe, som ska sova hos mig igen,
Då ska jag försöka få honom att videoblogga med mig haha. Slänger in en outfit senare!
XOXO


Jag älskar dig mamma!
/ J.Desilva

Kommentarer
Postat av: shuuu

sexyyy milf-hunter

2009-08-22 @ 13:09:03
Postat av: josefine

skit kul

2009-08-22 @ 17:33:19
URL: http://playlife.blogg.se/
Postat av: jennie

haha lovar det är säkert simpe eller aimen eller nån av dom :)

2009-08-22 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0