Jag vet att ni vill leva mitt liv!

Jag är sjukt glad!, vet ni varför? Jag får göra precis vad jag vill. är inte det helt otroligt? jag har fan aldrig tänk på vilken stor fihet jag har. får gå på klubbfester, hemmafester. komma hem när jag vill, åka vart jag vill, får pengar när jag vill, (plus barnbedrag & månadspeng), sova borta när jag vill & röka vatten pipa. jaa, jag behöver inte ens ljuga för mina föräldrar. Okej, ni behöver inte tro att dom inte bryr sig, men jag sköter mig faktiskt i skolan & har bra betyg, därför! Det är i stort sätt jag som bestämmer hemma hos pappa, skönt! (a)




Älskar låten.
 R-kelly-slow wind

/ J.Desilva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det där är ju flera tecken på att dina föräldrar bryr sig jättemycket!

2009-08-25 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0