lite kort

förlåt för dålig uppdatering, men jag harr typ fullt upp. Igår bakade jag jennie & nevine en tårta. & erkänn att den va sjukt fin? ;) Sen runt 9 träffade vi simpe,simon,aimen osv. Vi hann tyvär inte vara med dom för jag skulle ta bussen hem.
Idag åkte jag, johanna blinke & viktoria till stan för att viktoria skulle piercatungan! då passade jag på att byta stav också. Sen drog vi direkt till farsta eftersom att jag skulle göra moppe provet. And YES! jag fixade det haha. Nu ska jag bara fixa mig lite & sen åka till jennie, ska sova hos henne för vi börjar halv 10 imorgon, skit härligt!
jag skriver väl ikväll hos jennie. /J.Desilva

mums!, nej jag skoja den smakade fakttiskt skit (a)


Kommentarer
Postat av: Linnea

På vilken salong piercade hon sig?

2009-08-28 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0