Trött..?

..nej inte ett dugg. Haha, jag ska skylla på simon. För precis när jag vänt tillbaka på dynget så sover han hos mig sista dagen & lyckas hålla mig vaken helanatten. De va iaf jätte mysigt & jag får ju ta konsekvensterna, men det va de faktiskt värt!
 
Nu ska jag sätta på notorious , en sjukt bra film! det handlar om Biggie Smalls uppväxt & Tupac är också med i den.
''Notorious" är den fascinerande historien om den världsberömde artisten Christopher "Notorious B.I.G."Wallaces liv.
Filmen följer den unge rapparen från den hårda verkligheten på gatan i Brooklyn till ett glamouröst liv med kändisskap och högsta stjärnstatus.
Pressen ökar på Biggie Smalls (som han också kallades) och han har svårt att balansera mellan äktenskap, fadersrollen och sin musikkarriär.
Men mitt i ett liv av kaos och konflikter finns Biggies speciella begåvning och våldsamma strävan att behålla sitt namn som en av de största inom hiphopen någonsin.
     

<3
 BABYBOY ! <3 / J.Desilva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0