Är det bara jag som..

har en killkompis som känner alla andra & som man kan berätta allt för utan att hans killkompisar får reda på det?
Tänk om man hade en sån.. ohjuste! jag har ju en! :D Men tänker faktiskt itne nämna hans namn, ni får helt enkelt lista ut vem det är ;) Damn! I love him!

Idag va det ganska trögt i skolan & även fast vi slutade kvart över 2. rätt så tidigt för att gå i 9an? Sen drog jag & Johanna in till stan. Jag köpte en lila mjukisdress, skulle egentligen köpt mer.. men hitta inget fint jag ville ha.
Sen hämtade marcus oss i trångsund (förvånade?hihi) & körde hem oss till mig. Pappa stod & gjorde pannkakor åt oss, mums! Sen kollade vi på en film & bara tog det lugnt.

OHJUSTE! Jag är jävligt taggad till klubberiet! någon mer som är det kanske?
See you there ;)


Ett skumparty från 07 som daniel också fixat (La creme).
vänta tills skummet kommer, ojojoj vad jag länktar!

Sen det senaste klubberiet som jag va på, hur kul som helst!
/J.Desilva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0