?

förlåt för dålig uppdatering IGEN. 
orkar helt enkelt inte blogga, tycker inte det är speciellt kul, men skriver när jag känner för det.
Efter skolan drog jag malin och tosse hem till mig åt lite och fixade oss sen för att dra ut, sen gick tosse hem och jag och malin drog till trångsund och gjorde inte mycket satt bara och snackade. Sen tog hon bussen hem och jag den andra bussen hem, så nu sitter jag här och ska snart äta, sen ikväll ska jag nog se idol. Tycker det är sjukt kul med alla dom här utagningarna, alla folk som gör bort sig. Skulle faktiskt tycka det vore skitkul att söka in på idol nästa år, haha bara för att testa. Haha fast skulle nog inte gå så bra hehe ;)

/J.blinke


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo sök in .. på riktigt :O <3

2009-09-15 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0