helg

Nu blir det ett kort inlägg för skrev ett långt och skulle precis spara och så försvann det?
Sitter nu hemma hos min mormor som har fyllt och så jag och mamma åkte hit och fikade och innan va vi i sicklacentrum och shoppade lite, fick med mig två par byxor och ett linne. Lägger upp bilder sen.
Aja min helg har varit super rolig med allt festande. Först klubberiet i fredags och sen annan fest igår.
Idag blir det nog en ganska lungn kväll med film och massa godis och kanske donken till middag också, kan det bli bättre?


En låt som spelades ganska mycket igår.
/J.Blinke


Kommentarer
Postat av: kan inte du oxå ha en frågestund ? :)<3

2009-09-06 @ 20:46:47
Postat av: Anonym

har du löshår?

2009-09-06 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0