Jag saknar kärlek!

Rubriken talar för sig själv. Tänk att ha någon som kan få en att känna sig speciell? Jag har redan träffat på kärlek en gång, tänk om man inte får fler chanser? Herregud vad jag saknar känslan att få vara kär. Men grejen är ju den att jag mer är ''singeltjej''. Eller ja.. det bror ju på hur svartsjuk killen är. Men tänk er en kille som låter dig göra vad du vill för att han litar på dig? sen är det ju upp till en själv om man gör alla grejer man får göra. och tänk er att alltid ha någon att mysa,skratta & umgås med. Tänk om föräldrarna står varandra jätte nära. Någon du kan vara helt galen med & någon som visar hur mycke han/hon älskar dig. Han som kallar dig vacker ist för sexig. Han som håller sig till bara dig & inte skriver eller snackar lika speciellt med någon annan tjej. Eller han som aldrig går dig bakom ryggen & ljuger dig rakt upp i ansiktet.
Han som inte är ute efter sex utan din kärlek. Någon du ser din framtid med


-Låten får mig att tänk på en person. jag kan sakna känslan & tiden. men inte honom..
/J.Desilva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0