kunde inte låta bli

  invandrar bakggrund om Frågestund by Desilva:
Läste igenom Paow's förskräckligt generaliserande inlägg om invandrare och jag stöde mig otroligt på din kommentar. Det du, och många s.k. "fjortis flickor" i din åldersgrupp gör är att ni bemöter folk med en väldigt VAG och irrelevant verklighetssyn. Dina föräldrar har antagligen inte lärt dig detta, men livet handlar om att man ska respektera varandra och våra olikheter.
Självfallet vill jag bara säga att jag INTE tar dessa unga pojkars parti, men samtidigt vill jag belysa det faktum att det du säger är ytterst irrelevant. Tror du seriöst inte att det finns svenska pojkar som bemöter flickor minst lika illa?
Läs på lite, innan du kastar dig in i sådana ämnen.
Att dra alla över samma kant är skamigt.

Hur som helst ska jag inte lägga min tid på folk med en sådan trångsynt uppfattning.
IP: 81.233.225.240

Svar: För det första måste du vara dum i hela huvudet om du tror jag har något emot utländska?
När jag själv har lite av utländsk bakgrund, idiot! & för det andra ser jag att du skrivit exakt samma kommentarer till andra som kommenterat hennes inlägget. Sen måste du ju förstå att både svenska&utländska killar kan vara riktigt grova i munnen mot tjejer när man tex inte vill dansa med någon för att man kanske har kille eller bara inte har lust, men nej utan då får man kommentarer som tex: hon leker svår!
& ifall man dansar med någon kan man få kommentarer som: vilken orre!
läs igenom min kommentar en gång till. För jag tror du missat hela poängen med just det jag menade, för det jag skrev va inget som va riktat mot endast dom. & om du nu inte hade lust att lägga ner tid på mig va det där en j*vligt onödig kommentar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0