Min lördag

Som ni vet så åkte jag till josef. Vi va väl där till 6/7? aja. Vi myste lite & så... och guud vad jag saknat hans pappa, Världens mysigaste Tony! :) Sen körde han mig & Josef till trångsunds torg där möttte han jesper challe & dom o jag mötte Blinke, Amanda & viktoria. Sen hade vi bara en moppe som alla skulle åka på för jag orkade inte ta bussen hem till mig & hämta min så Johanna & Amanda fick åka hem till mig för att hämta min moppe haha. gulligt! :D När dom kom tillbaka åkte vi hem till vickan för att fixa oss, efter det åkte vi till robin.

Runt 12 skulle alla typ dra till vega baren och sen hem till robban? aja han va iaf också ensam hemma & bodde i länna. Där va vi en liten stund sen åkte vi hem till vickan & däcka direkt, hähä.
Det kommer bilder från igår lite senare /J.Desilva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0