nej!

Gud jag tror jag börjar bli sjuk.. hm! kanske för att jag vart ute så sent & vart tunnklädd då? (ingen jacka)
Hur som helst så ska jag dricka jordgubbs te, mums! och sen blir det film med morötter,gurka & dipp.
Jag är ny duschad också. Har precis noppaat ögonbrynen, raknat benen mm. smörjt in mig med coccos kräm & haft i en hårinpackning. Så nu är jag riktigt fräsh!

En av bild på mig, Johanna & Amanda från klubberiet.
Det kommer fler men om någon dag eller så.. vi va med på några stycken haha!
plus att ni kommer se oss en masssa på videon som kommer! ;)


/J.Desilva


Kommentarer
Postat av: hannah

älskar eran blogg tjejer!

puss<3

2009-09-06 @ 20:45:44
Postat av: marilyn

va söta :)!

2009-09-06 @ 21:02:17
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0