Trött?

Kom hem för en stund sen. Kunde inte vara med på idrotten eftersom att jag är sjuk..& det har dom flesta hört väl ? Låter som en kille hähä (a)Iaf! när jag kom hem skulle jag plugga till so provet men somnade med ansiktet i böckerna, haha? Ska väl ut med blinke snart, aja vi får se :)

Igår åkte jag till söder för att träffa mamma, sen drog vi och åt på en ethiopisk resturang. Någon som vill veta vad min favorit mat är? jo men klart ni vill!:) Injera! haha aja efter det gick vi runt lite i stan, köpte några grejer från Glitter, ett turkost nagellack från ''Face Stockholm'' & smink från Make up store.
kanske lägger in en bild senare, puss /J.Desilva


HAHA gullig visst? Det är Simpe när han va liten.Han komemr nog bli galen om han ser bilden ;O. Han kommer faktiskt från Ethiopia(vet inte om jag stavat rätt?) eller hans mamma gör. Bye! :)


Kommentarer
Postat av: Simpe

hahaha läää , katt som liten också

2009-09-09 @ 22:48:51
Postat av: Josefine Desilva

Du är alltid katt :)

2009-09-10 @ 17:17:57
URL: http://playlife.blogg.se/
Postat av: N

Kolla inlägget "Gott nytt år!" i min blogg.

tänkte på dig (josefine) när jag skrev det ;)

2009-09-14 @ 10:12:43
URL: http://nayomis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0